2.20.2010


╔╗╔══╗╔══╗╔══╗╔══╗ ║║─║╔╗║╚╗─╚╝─╔╝║═╦╝ ║╚═╗║╚╝║─╚╗──╔╝─║═╩╗ ╚══╝╚══╝──╚══╝──╚══╝


学着放弃你好几次,最终还是选择无条件的等侯着你...

你总在我生活中排回,当我真的选择离开的时候,

你切一次一次的给了我点点的希望~

叫我如何是好....?

等待有时候也带来 甜蜜+幸福,但带来更多的 累+伤痕......

1 comment:

  1. 兩個人喺埋一齊,難免會有唔一樣嘅意見同埋爭執,至於可唔可以達到共識,點樣都係睇你哋彼此識唔識互相遷就嘅!當然講到遷就,肯定會係兩個人互相遷就,并非凈係你遷就佢或者凈係佢遷就你,如果凈係單方面遷就嘅話,我可以好肯定咁話你知,呢段係唔健康嘅關係,好快就會出現問題!

    話俾你知喇!其實兩個人相處,最近要係識得體諒,關心,遷就,因為男人喺你面前表現得幾堅強不倒都好,喺你背后總有自己煩惱嘅時候!或者佢唔想俾你知道,係因為佢唔想你為佢操心,當然如果你係feel到佢有啲唔妥嘅話,嘗試去關心下佢,但係千企咪增加佢嘅負擔,如果唔係肯定會弄巧反拙!

    Love@Peace_KidD

    ReplyDelete